DIGIMARKKINOINTI

Jos et näy Googlessa, et ole olemassa. Fiilaamo auttaa tehokkaassa somemainonnassa, bannerimainonnassa ja hakukonemainonnassa. Myös hakukonenäkyvyyden parantamisessa ja  löydettävyyden hiomisessa meiltä saa apua.

Digimarkkinointi on laaja kokonaisuus, joka muuttuu ja kehittyy koko ajan. Erilaiset digikanavat ovat kiinteä osa ihmisten elämää oltiin sitten työssä tai vapaa-ajalla. Siksi kanavat ovat tärkeitä myös markkinoinnissa. 

Google dominoi hakukonekenttää ja siksi yrityksen omien nettisivujen löytymiseen kannattaa panostaa.

HAKUKONEOPTIMOINTI

Hakukoneoptimointi tarkoittaa yksinkertaistettuna erilaisia verkkosivustolla ja sen ulkopuolella tehtäviä toimenpiteitä, joiden tarkoituksena on edistää kohdesivuston sijoittumista hakukoneiden luonnollisiin hakutuloksiin oman liiketoiminnan kannalta olennaisilla avainsanoilla.

Hakutuloksiin sijoittumiseen voidaan vaikuttaa tuottamalla ja muokkaamalla sivuston tekstisisältöjä, metatietoja, osoiterakennetta, latausnopeutta, sivustolle osoittavia linkkejä ja huomioimalla useita muita muuttujia.

Perimmäinen tarkoitus on tehdä sivustosta niin laadukas käyttökokemuksen ja sisältönsä puolesta, että sitä on helppo tarjota tiedonhakijoille esimerkiksi Googlen hakukoneessa.

SOMEMARKKINOINTI

Eikö aikasi riitä sosiaalisen median päivittämiseen – Fiilaamo voi auttaa. Kanavina sometuotannon ulkoistamisessa voivat toimia esimerkiksi Facebook, Instagram, LinkedIn ja YouTube, joihin jalkautamme brändisi viikottaisella somenäkyvyydellä. Paketti voi sisältää niin sisällöntuotannon ja sen julkaisemisen Haluamasi palvelut hinnoitellaan erikseeen kulloisenkin tarpeen mukaan.

Ja jos haluat kehittää pidemmälle somemarkkinointiasi, niin autamme sinua mielellämme niin strategiassa, sisällöntuotannossa kuin maksetussa mainonnassakin.

BANNERIMAINONTA

Bannerimainonta on digitaalista markkinointia ja tarkoittaa yleensä staattista tai animoitua kuvaa, joka näytetään kohderyhmästä riippuen erilaisilla digimarkkinointialustoilla tai verkkosivustoilla.

Mainoksia voidaan myös kohdistaa kilpailijoidesi sivustoilla käyneille asiakkaille ja näin saadaan potentiaalisia asiakkaita seuraamaan heitä kiinnostavaa aihealuetta.