TAPAHTUMAT JA MESSUT

Markkinointi on yksi onnistuneen tapahtuman avaintekijöistä ja vaatii tarkkaa tapahtumasuunnittelua. Hyvin toteutettuna, saat halutut ihmiset kiinnostumaan ja aktivoitumaan ennen ja jälkeen tapahtuman.

Huomioitavia seikkoja on toki paljon, mutta juuri siksi me olemme täällä sinua varten. Mainosstoimisto Fiilaamo auttaa sinua tekemään parasta mahdollista tapahtumamarkkinointia.

• Tapahtumasuunnittelu
• Tapahtumaviestintä
• Messuosastot ja -materiaalit
• Promootiot

TAPAHTUMASUUNNITTELU

Tapahtumasuunnittelu kannattaa antaa ammattilaiselle, jolla on laaja verkosto yhteistyökumppaneita aina tapahtumarakentajista ohjelmatuotantoihin ja tarjoilut hoitaviin catering-yrityksiin.

Autamme sinua tapahtuman avulla kontakteihin uusien asiakkaiden kanssa, mutta myös ylläpitämään vanhoja asiakassuhteita. Suunnittelemme sinulle tapahtuman, joka elää pitkään.

TAPAHTUMAVIESTINTÄ

Viestinnän aloittaminen jo ennen tapahtumaa on hyvin tärkeää. Näin otat osallistujat haltuun jo etukäteen. Voit julkaista materiaalia ohjelmasta, herättää keskustelua sosiaalisen median kanavissa ja nostattaa yleisesti tunnelmaa tulevasta tapahtumasta.

Mobiililaitteet seuraavat tänä päivänä mukana kaikkialle. Näin ollen digitaalisuus ja sosiaalinen media tarjoavat sinulle loistavan mahdollisuuden saada tapahtumaan osallistuvien vieraidesi huomio, kerätä yhteystiedot ja tavoittaa heidät laajasti.

Viestintää tulee jatkaa ahkerasti myös tapahtuman aikana. Kannattaa myös muistaa ihmiset, jotka eivät päässeet osallistumaan, koska myös he ovat potentiaalisia asiakkaita.

On tärkeä muistaa, että tapahtuma ei lopu viimeiseen esiintyjään tai puheenvuoroon. Monesti jälkimarkkinointi jää helposti huomioimatta vaikka se on todella tärkeä seikka. Hyödyntämällä digiviestintää mahdollistat laajemman yleisön tavoittamisen, parannat kävijäkokemusta ja parhaassa tapauksessa saat tapahtuman kävijöistä mahdollisesti uusia asiakkaita.

MESSUOSASTOT

Messuosaston ulkonäöllä sekä toimivuudella on suuri rooli, näyttävät messuosastot erottuvat edukseen ja jäävät potentiaalisten asiakkaiden mieleen.  Suunnittelemme näyttävän osaston yhdessä asiakkaan kanssa. Osasto voi olla pieni tai todella suuri, tilanjakajia, näyttöjä, joukosta erottuvia valoratkaisuja ja paljon muuta.

Tapahtumamarkkinointiin sisältyy myös paljon oheismateriaaleja. Näitä ovat muun muassa rollupit, flyerit, käyntikortit sekä muut jaettavat materiaalit. Teemme tarvittaessa koko paketin tapahtumasuunnittelusta toteutukseen.

PROMOOTIOT

Promootion tarkoituksena on myydä, esitellä ja tehdä tutuksi tuotteesi, eikä se ole sijainnista riippuvaista. Voit siis myydä siellä missä asiakkaat ovat. Promootion etu on myös siinä, että pääset näkemään millaiset ihmiset kiinnostuvat tuotteestasi, saat siis loistavan kuvan kohderyhmästäsi.